Kon ako matulog

Posted by Gen Omapas , Sunday, May 26, 2013 Sunday, May 26, 2013


ang palabad sa bentilador
inanayng nahimong ferris wheel
gilumos ko sa lumay sa kama
ug ang kapuol gipulihan sa duka
ako ug ang akong ginhawa
nahisum-ok sa usa ka  planeta 
ug nalanay ang kasikas sa gawas
nunot sa bag-o kong kalibutan
ang aso gadayan-dayan nga kurtina
ang habol nahimong balod sa panganod.

sa akong pagpiyong mosanag ang asul 
nga kalimutaw sa iring 
ablihan ang mga siradong bintana 
mosaka sa hagdanan nga walay ang-ang
mag-iniktin babaw sa atop
magbisekleta padulong sa buwan
dayon ako syang giingnan nga siya ang 
dagway sa limbong
ug ako ang gamahanang
may tiil ang akong duha ka mata
may pako ang akong mga kamot

apan ang buwan mibuka sa iyang baba
dayon mitutho ug lawa-lawa
ug gipukotan niya ang akong dunggan
tiil ug kasingkasing
gilumsan sa lim-aw sa alimungaw
napadpad sa sa langob sa pagkahinanok 
sa akong mga hagok ako nagtukaw 
nangablit ang nerbyus sa akong balahibo
nasaaag sa damgo sulod sa usa ka damgo.

0 Response to "Kon ako matulog"

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails