Dili nako buta sa gugma

Posted by Gen Omapas , Tuesday, June 30, 2009 Tuesday, June 30, 2009

(alang kang Baki nga naninghag nako gahapon)


dili nako mobakho
ni bisan sa pagyuko sa ulo
arun taguan ang pagtulo sa luha.
tunlon ko ang nagbangil nga kasakit
sa akong tutunlan nga dili makaigo
sa mga ngilit sa akong kasing kasing.
sa nagsusapinday nako nga mga tiil
motipas ko palayo kanimo.
di ko mangita sa mga kamot
nga mosapnay sa akong kahuyang.
molakaw sa lugar nga wala'y
nakaila kanako og basin didto
matiltil ang mga bahin kanimo
sa mga lawak sa akong handurawan.

og dili na mobalik pa
antuson ko ang kamingaw
sa akong pag-inusara.
patyon ko ang kagahapon tali natung duha.
wala na'y angay pang usikan og kawilihan.
sa imong pagpasagad kanako
putlon ko ang nahibiling gininhawa
niining nabutaan nakong gugma.



0 Response to "Dili nako buta sa gugma"

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails