Ang Keyk sa Biscofi

Posted by Gen Omapas , Monday, February 20, 2012 Monday, February 20, 2012

Kon wala ko miabot wala ka nasayod niining dapita nga abi
nako magpabiling gi-agupop nalang sa akong handurawan

Ang duha ka lingkuranan wala masayud sa gibug-aton
kon kini walay molingkod.

Ang plato human moagni sa pagkaun dili masayud kon lami
o dili kon kani dili mahurot

Sa imong pagkanta ug Baleleng misantop sa akong hunahuna
ang plakang gilawa-lawa. Mga nabanhaw nga sonata ni Rey Valera
kabahin sa gugmang tim-us bisan gi uban na.

Sa talihunas nimong buhok, may pisi gabitad pabalik sa panahon
buyon kadtong karaang tindahan sa papel.  Ang alimyon
sa nauphag nga pahina  nga gahulat sa paghabi sa mga pulong.
inanay gipadayag nunot sa paghisgot mo sa panid sa imong kinabuhi

Sa mga abling bintana nakapamalandong ko mausab ba ang akong
panlantaw kabahin sa gugma kon ugali makadungog kog harana
o di ba kaha naay masaag mga hatod-kawat nga sulat
mausab ba ang dan-ag sa lamparilya samtang gikab-ot
mo akong kamot ngadto sa imong mainampingong halok

gusto ko masabtan ang limbong sa tinuod o mahibaw-an
 ang gilawmon  sa sapa nga hilom. ug ngano ang
kabalaka nga sa akong pagtugkad sa kinapusoran
kalit kang maanod ug mawala.

Gihulat nato makabsan ta sa mga tubag.

Ug gisultian ko ikaw nga sulod sa usa ka tuig,
12 ka adlaw nga pagmahay  karon pako nakabalik
ug kaun ug chocolate mousse cake - lami pa diay.

1 Response to "Ang Keyk sa Biscofi"

KULASA Says:

gen, ako kay follower ko imo mga poem,, like kaayo ni nako,

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails